Need help? Check out our Support site, then


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    So today for work I interviewed Julian Assange's mother.

    The blog I need help with is raincoaster.com.

  2. Who is Julian Assange?

  3. Founder of Wikileaks

  4. Ah yeah I googled him. He looks a bit of a dick.

  5. CONGRATULATIONS!

    I thought she wasn't talking to you? How did you patch it up?

  6. Oh, btw - why are you SHOUTING? Don't you know caps is........... *WEG*

  7. readytochangenow
    Member

    Hoping Satan doesn’t kill another kitten from all caps use :-)

    That is fantastic - congratulations! I can’t wait to read it.

  8. @ardpete Raincoaster is OBSESSED with Julian Assange. She's also ruthless. You don't want to piss her off. Just FYI.

    @Raincoaster Congratulations!

  9. Thanks.

    Some occasions are ALL CAPS occasions. "I SAW MOMMY KISSING SANTA CLAUS" or "OMG DEAD FAIRIES EXIST I FOUND ONE" or "I INTERVIEWED JULIAN ASSANGE'S MOTHER!"

    She's pretty awesome. God, if I'm ever stuck in a foxhole I want her with me.

    ardpete, you're just jealous. http://loljulian.tumblr.com/post/5676057096

  10. Haha I guess I would be if I was more in the know. My claim to fame: I once got slapped in the face by Coolio. :)

  11. OMG you've GOT to blog that, if you haven't already.

  12. Oooh, gives me an idea for a blog. Thanks RC :D

  13. That very great for you and You are very pleasent today @raincoaster

  14. @cric14. I know your voice.....

  15. Bloody story STILL not up. Arguing with editor over one line...

  16. Nice one raincoaster... I once nearly wacked John Barnes for touching my daughter lol

  17. Congratulations! I know how it feels,
    I am about to meet with Sam Abell and show him my photography (he's one of the most famous National Geographic photographers ever, with 2 photos in the top 50 NatGeo photos!)

    EEEE indeed!

  18. I agree! EEEEEEEE!!! Is there anything to top that? Like double caps for when you get to interview Mr. Assange himself? ^^

  19. his mother is hilarious: she said if the article came out well, she could connect me with people "more senior in Wikileaks." Disengenuous?

    Anyway, she's stone cold awesome and the interview for those interested is here: http://www.dailydot.com/society/christine-assange-mother-julian-assange-wikileaks/

  20. Duly commented.....

  21. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Topic Closed

This topic has been closed to new replies.

About this Topic

Tags

No tags yet.